Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Open Prometheus Kampioenschap\Kampioenschap van Delft vanaf 14 januari
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Open Prometheus Kampioenschap\Kampioenschap van Delft vanaf 14 januari Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eerste ronde: donderdag 14 januari 2010, en vervolgens iedere 2 weken op de donderdag
Plaats: duWo-Denksportcentrum Zusterlaan 114 te Delft

Aanmelden kan t/m donderdag 7 januari 2010 met vermelding groep, rating, club en woonplaats via wedstrijdleider@svprometheus.tudelft.nl ,
bij Adriaan ter Mors (tel. 06-150 91358), of via het inschrijfformulier op de site van SV Prometheus.

Aanvang: Wedstrijden beginnen om 19:45 uur
eerste avond 14 jan. 19:30 uur aanwezig
Speeltempo: 2 uur p.p.p.p. KO.

Er wordt bij deze editie in drie ratinggroepen gespeeld:

groep C: voor ratinghouders tot 1700
groep B: voor ratinghouders tussen de 1600 en 2000
groep A: voor ratinghouders vanaf 1900

Het inschrijfgeld bedraagt ¤25 (groep A), of ¤20 (groepen B en C), te voldoen op de eerste speelavond,
of van tevoren via gironummer 30726 t.n.v. penningmeester sv Prometheus, Wateringen.

Prijzengeld: ¤ 2000,- (voor winnaars A, B, en C respectievelijk ¤350, ¤150, en ¤90)
Naast de hoofdprijzen zijn er ook meerdere ratingprijzen en het "Bronzen Paard".

Het bronzen paard is te verdienen in het gesloten kampioenschap van Delft dat tegelijkertijd met dit toernooi gespeeld wordt.

De hoogst geëindigde speler of speelster die voor een Delftse club speelt of in Delft woonachtig is mag zich kampioen(e) van Delft noemen.

Zie voor meer informatie www.svprometheus.tudelft.nl

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

19-11-2009 00:36 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Ton
forumlid


geregistreerd: 06-04-2007
aantal berichten: 14

Open Prometheus Kampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is er niemand die wat uitslagen weet?
In Groep B heb ik met zwart na 30 zetten gewonnen van Jonne Zutt (huisschaker met een geschat elo van 1675!!). Jonne kwam goed uit de opening maar dacht een gevaarlijke aanval te krijgen die ik op het nippertje heb kunnen afweren. Ton

16-01-2010 16:31 Ton is offline Send an Email to Ton Search for Posts by Ton Add Ton to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de uitslagen nog niet. We gaan zo snel mogelijk de website actualiseren.

Op het moment dat dat gebeurt zal ik hier een bericht plaatsen en jouw antwoord in deze draad daar naartoe verplaatsen, Ton.

Ondertussen zal ik deze draad maar sluiten en als aankondiging weghalen, anders krijgen we teveel verschillende draden over hetzelfde onderwerp.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-01-2010 19:53 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller