Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Veel DSC-ers bij NK jeugd in Venlo (27 april - 6 mei)
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (3): [1] 2 3 next » Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Veel DSC-ers bij NK jeugd in Venlo (27 april - 6 mei) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij het NK jeugd in Venlo verschijnen liefts 8 DSC-ers aan de start. In de A-categorie verdedigt Chiel van Oosterom zijn titel, bij de meisjes-A doet Pauline van Nies hetzelfde. In de A-groep spelen ook Joost Michielsen en Joram op den Kelder spelen mee.

In de C-categorie komt Marco Kirana uit. Zijn zus Nancy Kirana speelt in de C-categorie bij de meisjes. Daarin komen ook Naomi en Tabitha Snikkers uit. Naomi heeft in deze groep de hoogste rating en zal dus hopelijk meestrijden om de titel.

Meer informatie over het NK-jeud in Venlo is te vinden op de website.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-04-2007 17:20 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tsja, DSC-ers? Marco en Nancy komen uit de Leiderdorp-jeugd en spelen - wegens verhuizing - nu bij SV Botwinnik...

Niettemin succes allen!

26-04-2007 18:37 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een groot aantal van de genoemde DSC-ers speelt ook ergens anders. Joost en Pauline spelen bijvoorbeeld bij Utrecht. En Naomi en Tabitha spelen ook bij Messemaker. Maar dat maakt ze niet minder lid van DSC! Marco en Nancy zijn er volgens mij bijna iedere maandagavond bij de jeugd.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-04-2007 19:54 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

moet kunnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo is het Arno.. m.a.w. , ook dubbele schaakpaspoorten moet kunnen Grijns

27-04-2007 22:19 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 341

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toevallig ben ik komende zondag (en de zondag erop) in Noord-Limburg, waar mijn ouders wonen. Als ik de kans heb kom ik de DSC'ers zeker aanmoedigen!

27-04-2007 22:43 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

RE: moet kunnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Zo is het Arno.. m.a.w. , ook dubbele schaakpaspoorten moet kunnen Grijns


Juist ja, ik geloof niet dat je mijn punt begrepen hebt.

Een slecht begin trouwens:
6 Breukelman, Jan 0.0 2110 Van Oosterom, Chiel 0.0 2322 1-0
8 Rademakers, Evert 0.0 2097 Michielsen, Joost 0.0 2277 0-1
14 Hommes, Elmar 0.0 1799 Op den Kelder, Joram 0.0 2169 1-0
2 Van Nies, Pauline 0.0 2148 Middelveld, Martine 0.0 2005 ½-½

28-04-2007 00:28 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

RE: moet kunnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
[quote]Originally posted by Rick Plomp
Zo is het Arno.. m.a.w. , ook dubbele schaakpaspoorten moet kunnen Grijns


Juist ja, ik geloof niet dat je mijn punt begrepen hebt.

Verklaar!

28-04-2007 09:26 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja Martin, ik begrijp jouw punt ook niet...

28-04-2007 11:18 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Laat maar, voordat ik een onaardige opmerking maak.

28-04-2007 11:25 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

??? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hier is een duidelijk misverstand in de communicatie! Verward
In ieder geval geen verwijt naar wie dan ook!

28-04-2007 13:59 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie niet helemaal wat de reden is voor deze discussie op deze toon Martin. Maar je lijkt er soms je handelsmerk van te maken...jammer!

28-04-2007 14:29 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En nou weer snel vriendjes worden allemaal Ja!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

28-04-2007 14:45 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo
Ik zie niet helemaal wat de reden is voor deze discussie op deze toon Martin. Maar je lijkt er soms je handelsmerk van te maken...jammer!


Ik zei toch laat maar? Waarom ga je dan verder.

28-04-2007 14:52 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Ik zei toch laat maar? Waarom ga je dan verder.


Misschien omdat jij niet bepaalt wanneer een discussie eindigt? Even samenvatten:

Jij maakt een opmerking.

Anderen snappen hem niet, lichten toe en vragen verduidelijking.

Jij wilt dat blijkbaar niet en geeft (voor mij onbegrijpelijk) een sneer aan degenen die reageren ("Laat maar, voordat ik onaardige opmerkingen maak").

Ik vond Oliviers opmerking terecht, en ik hoop dat je ons op een volwassen manier wilt behandelen.

Dank.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Teun on 28-04-2007 at 15:29.

28-04-2007 15:28 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als je het echt wilt weten: Mijn 1e opmerking was niets meer dan een kanttekening. Vandaar dat ik ook niet reageerde op - de terechte opmerking van - Arno. Daarna maakt Rick weer eens een opmerking die kant noch wal raakt en bovendien blijk geeft van weinig verstand van zaken.

Ik wilde hier bij nader inzien eigenlijk geen onaardige opmerking over maken, vandaar dat ik dus mijn bijdrage aan de "discussie" (ik zie persoonlijk geen discussie, maar goed) wilde eindigen. Het draadje gaat tenslotte over de resultaten van onze clubgenoten, en dit moet dus niet hier mee vervuild worden. Ik snap dan ook niet dat ik niet zelf mag bepalen of ik mijn mond hou. Dat leek me eigenlijk een stuk volwassener dan dit, maar goed.

Misschien moet ik het Forum maar laten voor wat het is.

P.S. Ik heb er geen bezwaar tegen als iemand zorgt dat dit draadje weer over Chiel c.s. gaat.

28-04-2007 15:37 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie bij de live-partijen dat Pauline ook haar tweede partij remise heeft gespeeld. Ditmaal tegen Biaina Geragousian (die naam heb ik maar even geknipt en geplakt van de toernooisite, nu hopen dat ie daar goed staat Knipoog). De partij van Joost werd helaas niet weergegeven, hij viel ondanks zijn winst in de eerste ronde net buiten de boot qua live-borden.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

28-04-2007 16:18 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook Joram won, Chiel speelde helaas remise.
De naam klopt trouwens...

28-04-2007 18:28 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
(...)
Daarna maakt Rick weer eens een opmerking die kant noch wal raakt en bovendien blijk geeft van weinig verstand van zaken.


Heel kort wil ik hier toch nog even op reageren.

De opmerking van Rick toverde bij mij een glimlach op het gezicht; in mijn ogen is het een hele juiste tekst en ik kon de grap zelf ook goed waarderen.

Rick plaatst inderdaad weleens teksten waar ik de link met het voorgaande niet van begrijp, of die misschien enigszins overbodig zijn.

Maar Martin, waarom je daarover opwinden? Of het nou overbodig, onbegrijpelijk of wel grappig is, ik moet er altijd om lachen. Soms lachen om de post, soms lachen met de post. Maar mijn humeur wordt er altijd beter van, en er is nog nooit iemand in een post van Rick beledigd of gekwetst.

Als ik posts van mezelf, om maar een zelfkritisch voorbeeld te noemen, over de afgelopen jaren teruglees kan ik dat zeker niet altijd zeggen. Nee!

Zulke positieve teksten als die van Rick kunnen toch alleen maar gewaardeerd worden? Goed zo! Halleluja

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

29-04-2007 01:29 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou, ik moet zeggen dat ik hem enorm grappig vind. De bedoelde gelijkenis met andere sporters gaat compleet niet op, de personen in kwestie spelen dus niet met 2, maar met 3 paspoorten etc. Bovendien claimde in totaal niet dat je niet bij twee clubs mag spelen. Ik doe zelf hetzelfde ;-)

Daarom had ik even zoiets van "ik denk niet dat je het begrepen hebt", maar wilde ik er verder geen woord aan vuil maken, omdat ik dan de neiging heb "even snel" iets te posten, wat dan weleens (meestal onbedoeld) onaardig overkomt. Als je goed gelezen had werd ik echter gevraagd het alsnog te posten.

29-04-2007 12:11 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Trouwens, ik ga er nu geen woord meer aan vuil maken. Het lijkt de laatste weken wel of al mijn posts met een loep worden onderworpen en ik ben dat gezeik méér dan zat.

29-04-2007 12:12 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Pages (3): [1] 2 3 next »  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller