Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Drie Rondentoernooi SV Leithen vanaf 27 februari
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Drie Rondentoernooi SV Leithen vanaf 27 februari Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Schaakvereniging Leithen organiseert haar eerste 3 ronden toernooi, met aantrekkelijke geldprijzen.

speeldata
dinsdag 27 februari
dinsdag 6 maart
dinsdag 13 naart

speeltempo
35 zetten in 1 3/4 uur + 15 minuten

De partijen beginnen om 19.45 uur, de laatste ronde begint om 19.30.

inschrijfgeld
€ 3,00 (leden van SV Leithen spelen gratis mee)

1e in de groep 30 euro
2e in de groep 15 euro

Bij gelijk eindigen worden geldprijzen gedeeld.

aanmelden
Rein Thierry: rein.thierry@casema.nl (079-3611708)
Jos Vlak: j.vlak@planet.nl (071-5768050)

speelzaal
Buurthuis Actief
Berlagestraat 2
Leiden ZO

overige info
Inschrijving sluit op 22 februari 2007.
In de zaal mag niet worden gerookt, er is in een bijzaaltje gelegenheid om te roken.
De uitslagen worden doorgegeven aan de KNSB-ratingcommissie.

Voor een uitgebreide routebeschrijving zie ook de site van SV Leithen

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Marco on 02-02-2007 at 15:35.

01-02-2007 20:07 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En ook dit moet weer een aankondiging zijn, maar dat kan ik dus nog steeds niet zelf doen...

edit: verrek, hij staat bij aankondigingen!!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 01-02-2007 at 20:11.

01-02-2007 20:10 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

U vraagt, wij draaien...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-02-2007 20:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Super Corniel! Goed zo!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 02-02-2007 at 15:37.

01-02-2007 20:18 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wellicht dat ik ook mee doe, een leuke aanvulling op die schaarse 7 potjes externe per jaar. Intern s ook leuk, maar net ff iets minder serieus...Misschien is het ff handig om een linkje naar de website om te nemen zodat je het (voorlopige) deelnemersveld kunt zien?

02-02-2007 13:28 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die link stond er oorspronkelijk, maar al snel weer verdwenen...zal wel iets fout hebben gedaan.

Bij de organisatoren zal ik even navragen naar het neerzetten van een (voorlopig) deelnemersveld, nu is dat nog niet zichtbaar.

Maar leuk dat je erbij zou zijn, ik doe in ieder geval mee.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-02-2007 15:37 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik overweeg mee te doen. Het is heel dicht bij mijn huis (zeg 2 minuten fietsen)

Ik heb het alleen stervens druk, dus ik weet niet of het verstandig is.

(en over die link: op hun site stond alleen een worddocument met de zelfde inhoud als hier en een verwijzing naar de LeiSB voor hun adres?!?!?)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-02-2007 15:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

3 potjes voor de rating is op zich wel grappig. Als ik het niet te druk heb, én het deelnemersveld staat me aan, dan doe ik misschien wel mee. Op zich wel jammer dat het dinsdagen zijn, maar ja.

02-02-2007 15:56 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De 2 organisatoren waren juist gister niet aanwezig op de interne van Leithen, dus ik heb ze niet gemailed over die deelnemerslijst en hou jullie op de hoogte zodra ik antwoord ontvang!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-02-2007 23:10 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik begreep dat het niet door zou gaan??

22-02-2007 11:22 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
De 2 organisatoren waren juist gister niet aanwezig op de interne van Leithen, dus ik heb ze niet gemailed over die deelnemerslijst en hou jullie op de hoogte zodra ik antwoord ontvang!


inschrijving sluit vandaag?!

22-02-2007 12:24 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toernooi gaat niet door, helaas.

Sorry jongens, ik heb m'n best gedaan, maar er waren te weinig externe aanmeldingen.

Gelukkig weten jullie het (redelijk) op tijd...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

22-02-2007 14:41 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geen probleem. Het concept spreekt me wel aan en hopelijk binnenkort een soortgelijk initiatief hier of daar.

22-02-2007 15:58 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller