Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » TNO ICT schaaktoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

NK snelschaken teams Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zondag 10 december organiseert Schaakcombinatie HTV het Nederlands kampioenschap snelschaken voor clubteams.

Zondag 10 december, aanwezig zijn voor 10:00.

Locatie
Golden Tulip Bel Air hotel - Den Haag

varia
13 ronden
7 minuten per persoon per partij
Teams van 4 spelers; er kan een reserve per team zijn (kosten worden dan 55 Euro voor dat team).
Inschrijfkosten 50 Euro per team mits vooruitbetaald
Maximaal 90 teams kunnen meedoen.

Ik stel voor de volgende teams af te vaardigen,

 spelereloteam
1Richard Oranje19991
2Lucien van de Lisdonk19741
3Marco Anink18951
4Martin Glimmerveen18821
5Patrick de Bas20772
6Bobby Voogt20282
7Diederik van Heijgen16972
8Corniel Nobel16462
9Rene Torenstra16012


Team 2 heeft dus een reserve. Dat heeft zijn voordelen.
Kan dat jullie goedkeuring wegdragen?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 6 time(s), it was last edited by winfvdm on 21-11-2006 at 15:59.

21-11-2006 15:40 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Aanmelding Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De inschrijving is 23 nov gebeurd. De teams zijn zo samengesteld dat ze beide vallen in groep B.
Inschrijfgeld - 105 Euro - heb ik overgemaakt.

Er is een reserve speler.
De opstelling mag niet meer veranderd worden na het begin van het toermooi. We spelen dus in vaste opstelling.
De reservespeler neemt de plaats in van de speler die past. Ik heb Diederik van Heijgen als reservespeler aangemeld, niet zozeer omdat hij zich als laatste aanmeldde, maar omdat hij de middelste rating heeft van het team. Als De Bas past en als Torenstra past is het ratingverschil voor Van Heijgen het kleinste.
Mocht je dat willen wijzigen: tot aan het begin van het toernooi kan de opstelling gewijzigd worden.

Ik vertrouw erop, dat de reservespeler net zoveel partijen meespeelt als de anderen - tenzij een speler zelf aangeeft dat het niet meer gaat. Dan ontstaat een nieuwe situatie.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

23-11-2006 11:38 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

RE: NK snelschaken teams Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Ik stel voor de volgende teams af te vaardigen,

 spelereloteam
1Richard Oranje19991
2Lucien van de Lisdonk19741
3Marco Anink18951
4Martin Glimmerveen18821
5Patrick de Bas20772
6Bobby Voogt20282
7Diederik van Heijgen16972
8Corniel Nobel16462
9Rene Torenstra16012


Team 2 heeft dus een reserve. Dat heeft zijn voordelen.
Kan dat jullie goedkeuring wegdragen?


Mijn zegen heb je. Als ik maar wat potjes relaxt kan (snel)schaken, ga ik het vast en zeker naar mijn zin hebben.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

23-11-2006 23:39 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller