Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DSC-jeugd naar Open NK jeugd in Hengelo (8 t/m 13 augustus)
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC-jeugd naar Open NK jeugd in Hengelo (8 t/m 13 augustus) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Liefst 8 DSC-ers nemen dit jaar deel aan het Open Nederlands Kampioenschap Jeugd in Hengelo.

Joost Michielsen speelt mee in de Young Masters-groep.

In de A-groep speelt Joram op den Kelder mee. Roland ten Have en Marianne Zelitchenko stijden in de B-groep mee, en in de C-groep staan Jan-Pieter de Vries en Jop van Roosmalen op de deelnemerslijst. In de D-categorie speelt Naomi Snikkers mee, en haar zus Tabitha komt uit in de E-categorie.

Het toernooi begint maandag 8 augustus. Op de toernooisite is meer informatie te vinden.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 05-08-2005 at 17:08.

04-08-2005 18:11 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speel ook mee....
6 dus Glimlach

04-08-2005 19:55 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sorry Joost, ik had je niet gezien in de lijst. Je staat er nu bij!

Maar je had nog niet genoeg toenooien gespeeld dus deze zomer... Knipoog

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

04-08-2005 21:14 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Naomi Snikkers Naomi Snikkers is a Female
DSC-lid


geregistreerd: 05-08-2005
aantal berichten: 1

Frown Deelname Hengelo Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn zus Tabitha en ik doen ook mee in Hengelo. Tabitha bij de E's en ik bij de D's. Wij zijn toch ook DSC leden?

Naomi.

05-08-2005 13:06 Naomi Snikkers is offline Send an Email to Naomi Snikkers Search for Posts by Naomi Snikkers Add Naomi Snikkers to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno loopt een beetje achter.... Grijns Lach Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

05-08-2005 15:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: Deelname Hengelo Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Naomi Snikkers
Mijn zus Tabitha en ik doen ook mee in Hengelo. Tabitha bij de E's en ik bij de D's. Wij zijn toch ook DSC leden?

Naomi.


Sorry Naomi (en Tabitha). De deelnemerslijst is erg lang, en ik had erin gezocht op "delft". Dan kom je alle schakers die lid zijn bij de "Delftse S.C." wel tegen dacht ik. Maar op die manier heb ik Joost (die onder "Nederlandse Schaakbond" staat in de Young Masters gemist, en jullie heb ik gemist omdat jullie vermeld staan met jullie andere club Sliedrecht.

Maar jullie staan er nu bij. En veel succes in Hengelo!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-08-2005 17:11 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost Michielsen staat momenteel op 2½ uit 6 in de sterke Young Masters groep. Twee nederlagen tegen 2500+ spelers (Jan Smeets en Andrey Zhigalko) zijn geen schande, en verder won hij van Irina Vasilevich (2407) en speelde hij remise tegen Anna Sharevich (2325), Ramon Koster (2335) en Alina Motoc (2270). Er volgen nog 3 ronden (9 totaal).

In de A-groep is Joram op den Kelder uitstekend bezig! Hij stond in 6 partijen slechts 2 halfjes af (tegen Arjen van Splunter en Sander van Eijk) en gaat daardoor samen met 6 andere spelers aan de leiding. Morgen speelt hij aan het eerste bord van de A-groep, wat betekend dat zijn partij waarschijnlijk live te volgen is.

Marianne Zelitchenko en Roland ten Have spelen in de B-groep. Na zes ronden heeft Marianne 3 punten verzameld (1 gewonnen, 1 verloren en liefst 4 remise!) terwijl Roland 2½ punt achter zijn naam heeft staan (een nederlaag meer en een remise minder). In de derde ronde moesten ze al tegen elkaar, en dat duel eindigde in remise.

In de C-groep begon Jan-Pieter de Vries uitstekend met twee overwinningen, maar wist er daarna helaas nog maar een halfje aan toe te voegen. Jop van Roosmalen begon daarentegen met ½ uit 3, maar staat ondertussen ook op 2½ uit 6.

In de D-groep zijn al meer ronden gespeeld. Naomi Snikkers staat op 5½ uit 9, en staat daarmee in een grote groep in de subtop. Helaas verloor ze de laatste ronde. Er volgen in de D-groep nog 4 ronden (13 totaal).

Tabitha Snikkers speelt mee in de E-groep en heeft nu 3 punten uit 6 partijen. In de E-groep spelen ze ook 13 ronden, maar ze beginnen later in de week. Tabitha moet er dus nog stevig tegenaan; morgen volgen liefst 4 speelronden!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

11-08-2005 19:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joram heeft gewonnen en heeft met 7 uit 9 een gedeelde tweede plaats behaald. Een knappe prestatie.
In de YM-groep is Joost op 3.5 blijven steken.

13-08-2005 14:31 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller