Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » DSC-ers hebben goed gepresteerd tijdens Corus 2005
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC-ers hebben goed gepresteerd tijdens Corus 2005 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met 7 uit 9 heeft Ted Barendse in de tweede groep een zeer goede prestatie neergezet. Ook de andere DSC-ers deden het goed.

Hora Vlam heeft met 5 uit 9 zelfs geen partij verloren (8 maal remise dus). En een tpr die de burger moed geeft: 2136.

Over het uiteindelijke resultaat van Simon Broos is niet alles met zekerheid te zeggen: hij heeft met 5 uit 7 een goede score, maar moest de laaste twee dagen wegens ziekte aan zich voorbij laten gaan, jammer want er zat een topklassering in.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 01-02-2005 at 14:59.

31-01-2005 13:33 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

moeD

Simon had de inhaalpartij gewonnen volgens mij.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 31-01-2005 at 15:04.

31-01-2005 15:03 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat denk ik ook, maar het is niet bekend.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

31-01-2005 16:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij had iemand het hier op het Forum gepost... Albert of zo...

31-01-2005 17:12 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zojuist via e-mail kanalen de juiste ‘toedracht’ van de score van Simon te lezen gekregen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-02-2005 14:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En die is? Gewonnen of verloren, die inhaalpartij?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

01-02-2005 18:13 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Simon heeft de inhaalpartij op de vrije dag inderdaad gewonnen!
Jammer dat hij ziek moest afhaken. Hij was overigens niet de enige: er waren meer mensen die vroegtijdig moesten afhaken (een vriend van mij is drie dagen voor het eind naar huis gegaan, en ook Tea Lanchava heeft zich ziek afgemeld). Daarnaast heeft bv Daniel Stellwagen een paar partijen met koorts toch gespeeld.

Over mijn prestatie ben ik uiteraard niet ontevreden. De TPR zegt genoeg. Ik heb dan ook niet foutloos, maar wel met duidelijke plannen gespeeld, en dat voldeed. Zie voor een kort inhoudelijk verslag het volgende Axioma.

Jammer dat ik in een interessante stelling tegen de medekoploper een absolute positionele blunder beging, en kansloos verloor. Nummer een promoveert namelijk, nummer twee in de groepen 1 en 2 niet.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

03-02-2005 13:21 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller