Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Joost Michielsen prolongeert titel bij ChessRun
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Joost Michielsen prolongeert titel bij ChessRun Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joost Michielsen heeft net als in 2018 de ChessRun gewonnen. Met liefst 13,75 punten had hij ruim 2½ punt meer dan Raoul van Ketel. De strijd om de derde plaats was bijzonder spannend. Mark Gesman wist zijn concurrenten uiteindelijk net voor te blijven.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstanden de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-10-2019 10:12 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Van oude mensen () die voorbij gaan (naar Couperus) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

BIj de Houtloop / Chess run is er een groep van vaak ongeveer 10 personen van 70 jaar en ouder die de 5 km lopen. In die leeftijdscategorie behoor ik doorgaans tot de middenmoot. Ook deze zondag eindigde ik weer in de middenmoot, als zesde van de tien deelnemers van die leeftijd.
Een van hen is 81 jaar oud. HIj was sneller dan ik!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

24-10-2019 13:17 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 168

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tien slechte lopers kan alleen in theorie. Of wacht is zelfs onmogelijk want dan heb je zelf geen pionnen meer die je in de weg staan.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 24-10-2019 at 15:16.

24-10-2019 14:45 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat een alleraardigst bewijs, dat er in een groep van tien lopers geen slechte loper kan zijn, zelfs al beoefenen zij het hardlopen in slow-motion! Hartelijk dank!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

27-10-2019 11:13 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was sowieso weer een leuk evenement. Schakers die redelijk kunnen (hard)lopen, en hardlopers die plezier hebben in schaken. Hopelijk volgend jaar weer. Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-10-2019 19:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller