Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Vanaf vrijdag 14 september: Persoonlijk Kampioenschap HSB
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Vanaf vrijdag 14 september: Persoonlijk Kampioenschap HSB Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op een zevental vrijdagavonden in de maanden september tot en met november wordt het persoonlijk kampioenschap van de HSB georganiseerd. De locatie is, net als in voorgaande jaren het zorgcentrum De Mantel in Voorburg.

Zie voor meer informatie: de toernooisite.

Voorlopige deelnemers namens DSC:
* Gert Legemaat (die zijn titel verdedigt)
* Ted Barendse
* Arno Wiersma
* Broos, Simon
* Edgar Huisman
* René Poots
* René Weerts
* Eric Wagter
* Bert van der Willik

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 10 time(s), it was last edited by Untagonklik on 18-09-2018 at 13:58.

24-08-2018 14:23 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me ook maar een keer opgegeven. Lijkt me wel leuk weer eens een toernooi te spelen.

De HSB-site is weer in de lucht. Indelingen, standen en uitslagen zullen weer op de HSB-site worden gepubliceerd:
Informatie groep A
Informatie groep B

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 18-09-2018 at 13:57.

13-09-2018 15:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller