Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Gezocht: Vervanger voor thuiswedstrijd op 29-2 voor DSC7
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Gezocht: Nog een vervanger voor thuiswedstrijd op 29-2 voor DSC7 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste clubgenoten,

Op 29-2 speelt mijn team, DSC7, een thuiswedstijd tegen Schaakcombinatie HTV 4. Alleen ben ikzelf in de interne in een nek-aan-nek race verwikkeld en is diezelfde avond de laatste ronde.
Ik heb met m'n team besproken of ik een keer kon overslaan, en dat was goed zolang ik een invaller vind die een 1627+ rating heeft.
Dus heb je zin om een keer extern te spelen, stuur me dan een berichtje.

Mvg,

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Tom Broekhuizen on 10-02-2016 at 19:50.

09-02-2016 20:52 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens de KNSB heb ik 1709 en mag ik invallen in het zevende. Aangezien ik niet of nauwelijks intern speel en er op 29 feb toch ben vanwege de jeugd moet dit wel lukken.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Coen on 10-02-2016 at 09:56.

10-02-2016 09:55 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ok bedankt Coen. Ik hoor net van de rest dat we ook nog een 'gewone' invaller nodig hebben. We hebben nl. standaard 1 speler te weinig. Maar we kunnen je hulp hoe dan ook goed gebruiken.
Nog iemand die wil invallen?

10-02-2016 19:44 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Gewone vervanger Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

... is ook gevonden.

16-02-2016 15:26 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Invalbeurt komende maandag Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Coen,

Schikt het nog steeds? Ik ga uit van wel.

Gr,

Tom

27-02-2016 15:01 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller