Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Website KNSB plaatst belangrijke artikelen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Website KNSB plaatst belangrijke artikelen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

... denk ik.

http://www.schaakbond.nl/actueel.htm#ncrv

Eh?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

01-08-2008 16:49 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ah, ze zullen in schakers een perfect doelpubliek zien. Ze zochten toch Einzelgängers?
En verder, voor al die op-zoek-zijnde prinsessen: de helft van mijn partijen heb ik zelfs twee witte paarden! Ja!

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

01-08-2008 19:18 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM
Voor al die op-zoek-zijnde prinsessen: de helft van mijn partijen heb ik zelfs twee witte paarden!

Moet ik hieruit opmaken dat je opzoek bent naar twee dames? Knipoog

(Gewoon promoveren, da's het makkelijkste)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-08-2008 19:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel

Moet ik hieruit opmaken dat je opzoek bent naar twee dames? Knipoog


Totaal off-topic, maar gisteren zat ik effectief in een
lekker Delfts restaurantje te dineren met twee dames, en
behalve alle voordelen die dat heeft, krijg je toch problemen
met de tafelschikking. Ja!

Quote

Originally posted by Corniel
(Gewoon promoveren, da's het makkelijkste)


Laat je geliefde vriendin maar niet horen dat promoveren
het makkelijkste is Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

02-08-2008 07:42 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Einzelgaengers ... ? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ze zoeken Einzelgaengers. Wat is dat nu weer? Dat is een Duits woord. Dat woord is dus Duits.
Het Duitse woord enkelvoud Einzelgaenger heeft als meervoud Einzelgaenger. Hetzelfde woord, dus. Het Duitse woord Einzelgaengers bestaat wel, maar dan als tweede naamval van het enkelvoud, dus: des Einzelgaengers.
En iemand die Einzelgaengers zoekt, weet gewoon niet wat zij zoekt.
O tempora, o mores. Stelletje loners. En het peil van ons onderwijs, zucht, zucht. Wohin ...

Hoe zou de heer O. den Beste (oud-leraar Duits) hier op reageren? "Das Beste, was du wissen kannst, darfst du den Buben doch nicht sagen."

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 04-08-2008 at 12:45.

04-08-2008 12:44 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller