Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Vanaf vrijdag 31 augustus het druivenschaaktoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Vanaf vrijdag 31 augustus het druivenschaaktoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vrijdag 31 augustus begint in Naaldwijk het traditionele druivenschaaktoernooi. Er wordt gespeeld in vierkampen, en de wedstrijden worden gespeeld op vrijdag 31 augustus, dinsdag 4 september en vrijdag 7 september.

Kijk voor meer informatie op onze druivenschaaktoernooi-pagina.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-08-2007 19:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb me ingeschreven. Hoe zit het trouwens met het in ploeg spelen, moet dat op voorhand geregeld worden?

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

20-08-2007 20:09 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat hoeft niet, maar het mag wel. Er zijn echter tot op heden geloof ik niet eens genoeg DSC-ers die meedoen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-08-2007 22:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik overweeg om ook mee te gaan spelen; een beetje serieus oefenen voordat de competitie weer begint kan geen kwaad! Enige 'maar' is dat ik de vrijdagavond niet altijd evenveel energie heb, maar goed, zo is er altijd wel wat. Wie weet zijn er straks toch genoeg DSC-ers voor een team(maar dat komt toch wel goed volgens mij..)

20-08-2007 22:42 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als er nou veel studenteamers meedoen zal ik eens in mijn agenda gaan kijken. Die dinsdag is niet erg handig natuurlijk, maar ja.

Oh, en telt het voor de rating?? De tegenstand is niet heel bijzonder tot nu toe, behalve Arno en Henk van Huizen niemand over de 1900. Da's wel een nadeeltje misschien.

21-08-2007 01:20 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin
Oh, en telt het voor de rating?? De tegenstand is niet heel bijzonder tot nu toe, behalve Arno en Henk van Huizen niemand over de 1900. Da's wel een nadeeltje misschien.

Het druivenschaaktoernooi telt niet mee voor de rating.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-08-2007 01:45 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by Martin
Oh, en telt het voor de rating?? De tegenstand is niet heel bijzonder tot nu toe, behalve Arno en Henk van Huizen niemand over de 1900. Da's wel een nadeeltje misschien.

Het druivenschaaktoernooi telt niet mee voor de rating.


Ow, ik was in de veronderstelling dat dat wel zo was, geen druiventoernooi voor mij danGlimlach

22-08-2007 21:22 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

druif Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Dat hoeft niet, maar het mag wel. Er zijn echter tot op heden geloof ik niet eens genoeg DSC-ers die meedoen...


ik heb me ook aangemeld. Vorig jaar gemist want toen zat ik in Japan.

Misschien nu wel genoeg mensen voor een team...

27-08-2007 21:13 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller