Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Van Zandwijk & Flohil doorgeefschaakkampioenen van 2007
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Van Zandwijk & Flohil doorgeefschaakkampioenen van 2007 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het duo Jan-Peter van Zandwijk & Jaap Flohil mag zich een jaar lang Open Delfts Doorgeefschaakkampioen noemen, nadat in de barrage het duo Eugene Verwile & Maarten Wichhart werd verslagen.

Lees een uitgebreid verslag op de toernooisite.

30-05-2007 08:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Was weer leuk... jammer dat er niet meer mensen aan meedoen!

Ook jammer dat wij in de laatste ronde alsnog tegen een nederlaag aanliepen, tegen Van Zandwijk en Flohil, terwijl een 2-0 winst in de lucht hing. Uiteindelijk vond ik de winst in tijdnood niet; en was ik zo slim om eerst een sloot stukken te offeren voordat ik door mijn vlag ging, waardoor Henrik alsnog verloor Tong

31-05-2007 07:44 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ben rond 11 uur binnen komen vallen. Ik was zo dom om een trainingsafspraak te maken, dus kon niet meedoen. Het was heel gezellig, en na afloop nog een paar potjes gespeeld, om het af te leren.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

31-05-2007 18:42 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas konden corniel en ik weinig potten breken. 3 maal 1-1 in de eerste 3 ronden ipv 2-0 , waaronder 1 verschrikkelijke blunder van mijzelf maakten het al erg moeilijk. de onverdiende 0-2 tegen de kampioen was de bottelnek, voortaan zal ik de klok maar blijven indrukken als de tegenstander zijn stukken omgooit Nee! Ook tegen martin G nog later geblunderd in een toch wel prettige stelling voor mij, maar mat in 1 missen is niet handig natuurlijk. Maar verder was het leuk. gezellig en drukker dan anders. Zandvoort was ditmaal geheel kansloos Tevreden

01-06-2007 13:00 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Richard en ik speelden over de breedte goed, maar waren niet scherp in de afronding. Ik ging zelfs twee keer mat in zeer goede stellingen.

Het dit keer soepel winnen van Zandvoort was lekker, maar de omslag kwam duidelijk te laat en was niet blijvend...

Volgend jaar gaan we het gewoon nog een keer proberen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-06-2007 09:40 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller