Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2006-2007 » Zaterdag 3 maart thuiswedstrijden DSC1 en DSC2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Zaterdag 3 maart thuiswedstrijden DSC1 en DSC2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag 3 maart spelen DSC1 en DSC2 thuis hun KNSB-wedstrijden.

Het eerste team treedt aan tegen Promotie, dat evenveel match- en bordpunten heeft als onze helden. Dit belooft dus een spannende strijd te worden. Gert Legemaat zal niet alleen voor de winst van DSC1 strijden, maar is nog in de race voor het beste resultaat in 2C.

DSC2 strijdt nog volop voor de titel en vindt middenmoter Ersmus op haar weg. Voor DSC is Walter Anema de topscorer en een bord om in de gaten te houden.

De wedstrijden beginnen om 13:00 uur in het Denksportcentrum.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-03-2007 18:42 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Mentale ondersteuning Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas heb ik andere,dringender,verplichtingen. Red Face Maar dat zal mij er niet van weerhouden aan jullie te denken en af te stemmen op de DSC -golflengte om zo de krachtvelden te activeren die mede verantwoordelijk zullen zijn voor de overwinning. Tevreden Daarna kan ik wel doorgaan voor Jo-rick!! Ja!

02-03-2007 20:57 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik doe mijn best om langs te komen en wat fotootjes te maken (een kwestie van jullie te waarschuwen Glimlach ). Jammergenoeg moet ik snel weg en zal ik niet kunnen blijven om de twee overwinningen te vereeuwigen. Nee!

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

03-03-2007 09:23 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller