Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Maandag 8 mei DSC Snelschaakkampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Maandag 8 mei DSC Snelschaakkampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aanstaande maandag wordt het persoonlijk snelschaakkampioenschap van DSC gespeeld. Er wordt in een grote groep Zwitsers gespeeld, aantal ronden afhankelijk van de groepsgrootte maar minimaal negen ronden, met een speeltempo van 7 minuten per persoon per partij. Deelname alleen voor DSC-ers.

05-05-2006 08:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

5 minuten pppp Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kleine correctie: ik heb maandagavond begrepen dat het om 5 minuten pppp gaat - zo hoort het ook in het Snelschaakkampioenschap van de club! Ik neem voorts aan dat met dit speeltempo toch zeker 11-13 ronden gespeeld kunnen worden.

06-05-2006 13:58 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Euh beste menneer de voorzitter: dit is de data die Ted heeft doorgemaild, voor klachten moet u bij hem zijn.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-05-2006 18:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik hoop toch dat het 5 minuten is.

06-05-2006 18:13 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4465

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ook...

Wellicht - ik ken Teds manier van e-mails sturen - is dit een ondoordachte copie-pasta-actie geweest van de e-mail die hij vorig jaar rond zond en moet het 5 minuten p.p.p.p. zijn, maar wellicht ook niet.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-05-2006 18:42 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller