Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2005-2006 » Clubkampioenschap snelschaak voor Chiel van Oosterom
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Clubkampioenschap snelschaak voor Chiel van Oosterom Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een score van 10 uit 11 heeft Chiel van Oosterom het clubkampioenschap snelschaken van de Delftsche SchaakClub gewonnen. Hij bleef Marten Wortel een half puntje voor. De derde plaats was voor Ted Barendse, die op een punt van Chiel eindigde.

Lees voor een uitgebreid verslag de toernooisite.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 06-06-2010 at 21:41.

09-05-2006 03:47 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Thumb Up! een ontspannen potje vluggeren Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben er niet goed in, maar heb wel prettig opgewekt zitten houtjes hakken.
Het ontspannen karakter demonstreert zich als volgt: in een stelling overwoog ik Ld7, bij nader inzien beter nog Lf5, en koos uiteindelijk voor iets anders. De grootmoedige Tamerus claimde niet (wat hij wel had mogen doen) en speelde lekker verder. Het werd de wildste pot van de avond. Er staat me bij dat ik nog een keer zo'n actie gezien heb.

Voor de goede orde: bij een serieuze partij doen we wel aan aanraken zetten!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

09-05-2006 09:07 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het belabberde niveau van de avond werd wellicht het best geillustreerd door de partij die ik tegen Dolf speelde. Ik verloor vrij snel een dame tegen een paard, maar Dolf - ook de scherpste niet gisteren - liet vervolgens zijn dame pennen.

Ik stond nog steeds niet lekker, maar in tijdnood mocht ik een volle toren smikkelen. In de laatste seconden besloten we tot remise: ik had ff geen winstplan en door de vlag beuken vond ik niet zo fraai.

Voor de goede orde: bij een serieuze partij doen we wel alles om te winnen!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-05-2006 09:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

vorm van de dag Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd Chiel.
Wel wat laat, maar dat was naar aanleiding van een vakantie zonder internet! En dat is een echte vakantie Ja! ...geen tot weinig info. Vorm van de dag ...dat hoor je vaak zeggen...vormbehoud...voor de vorm doen we...kortom vele uitdrukkingen rond de vorm. Red Face Als ik jou zie spelen,afgezien als je tegen mij speelt tijdens snelschaak op de club Huil ,dan denk ik wel eens ..hij is altijd in geen vorm Ja! . We hebben het hier over de constante factor..die ik zo vaak ontbeer Huil 2 ...gewoon jezelf zijn en je niet laten beïnvloeden. Is dat bij jou zo ????...of speel je dit perfect!!!!. In ieder geval ...prima prestatie van een sympatiek clubgenoot!

10-05-2006 16:31 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

RE: Clubkampioenschap snelschaak voor Chiel van Oosterom Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
.....

De einstand zal binnenkort online verschijnen.


Kom maar door hoor Tong

14-05-2006 11:50 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller