Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Oranje-Nobel prolongeert doorgeefschaaktitel
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Oranje-Nobel prolongeert doorgeefschaaktitel Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook dit jaar is het schaakkopppel Oranje-Nobel er in geslaagd het Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap op hun naam te schrijven. In de finale versloegen zij Wiersma-Micheel met 2-0.

Lees een uitgebreid verslag op de toernooisite.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 14-05-2008 at 15:59.

02-06-2004 08:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Netjes, jongens, en gefeliciteerd.
Ik moet zeggen: een erg leuk spelletje.
Pas aan het einde van de avond begon ik een beetje door te krijgen waar het om draait, en hoe ontzettend belangrijk met name de pionnen zijn die je van je teamgenoot krijgt. Simon en ik bakten er niet veel van, maar het was wel gezellig.
Volgend jaar weer Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-06-2004 19:27 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

doorgeven Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd,
Best moeilijk om goed door te geven. In ieder geval ik zal het doorgeven...de kampioenen!

04-06-2004 13:27 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ach, ja, laat ik mijn derde doorgeefschaaktitel op rij maar eens relativeren:

  • Richard is er erg bedreven in
  • de teams worden ingedeeld zodat ongeveer even sterke teams ontstaan (alleen Torenstra en Dirkse waren duidelijk zwakker, maar zij kwamen later binnen, red)
  • veel tegenstanders hebben geen idee hoe ze hun koningstelling het beste kunnen dicht timmeren
  • velen hebben door gebrek aan ervaring moeite met andere waarde van stukken
  • ik heb een redelijk grote bughouse-ervaring
  • de grote bughouse/doorgeefschaak goeroes van DSC waren de afgelopen jaren afwezig

Kortom, kwestie van geluk en ideale omstandigheden. 8) Draaiend hoofd 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-06-2004 13:54 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

we zijn de besten van DELFT

15-06-2004 12:46 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller