Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » DSC'ers naar Open Kampioenschap Utrecht
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC'ers naar Open Kampioenschap Utrecht Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC'ers naar Open NK Schaken 2002

Jaarlijks organiseert de SV Paul Keres een gezellig weekend toernooi, waarin gestreden wordt om de titel Open Kampioen van Utrecht. Dit jaar voor de 29e maal! Het OKU zal dit jaar worden gehouden op 7, 8 en 9 juni 2002. De gastheer is opnieuw de Universiteit Utrecht en er wordt gespeeld in het Minnaertgebouw.

Er wordt gespeeld in twee groepen; elke groep speelt 6 ronden met indeling volgens het Zwitsers systeem.

Het is mogelijk aan één van de eerste vier ronden niet deel te nemen, mits dit voor het begin van het toernooi is kenbaar gemaakt. In de speelzaal mag niet worden gerookt.

Groep 1: (vanaf 1800)
Groep 2: (t/m 1900)

Meer informatie is te vinden op http://www.paulkeres.nl/oku2002.html

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-04-2002 09:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Logeeradres Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vroeg me af of ons aller HeMan (Henk Mannen) misschien onderdak zou kunnen verschaffen aan een paar zwervenden schaakzieltjes, dan zou dat fijn zijn.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-04-2002 09:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat ik wel weer mee ga doen. Het is me de vorige keren wel goed bevallen. En dan zou ik nu ook een keertje in de hoogste groep mee mogen doen (als ik tenminste geen punten verlies op de ratinglijst van mei die nog niet uit is...). En als Henk onderdak zou kunnen verzorgen zou natuurlijk geweldig zijn!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

05-05-2002 12:37 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Remkius Remkius is a Male
forumbeheerder




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wil dit jaar ook wel weer meedoen, zeker na de goede resultaten van vorig jaar. Maar waarschijnlijk kan ik op de vrijdag niet dus dan zal ik een bye op moeten nemen.

15-05-2002 14:41 Remkius is offline Send an Email to Remkius Search for Posts by Remkius Add Remkius to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben van plan dit jaar weer mee te doen. Al zal ik wel op de vrijdag een bye op moeten nemen denk ik. Op vrijdag worden namelijk ook de Delftse Schaakdagen gespeeld, en daar kan ik met goed fatsoen niet weg blijven denk ik Grijns

Maar het zou leuk zijn als er meer D.S.C.'ers mee zouden doen! Ik zal nog eens rond vragen de komende weken.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-05-2002 15:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Al zal ik wel op de vrijdag een bye op moeten nemen denk ik. Op vrijdag worden namelijk ook de Delftse Schaakdagen gespeeld.


Dat geldt ook voor mij.

Quote

Maar het zou leuk zijn als er meer D.S.C.'ers mee zouden doen! Ik zal nog eens rond vragen de komende weken.


Ik weet zelf nog niet zeker of ik ga. Ik vind het een heel leuk toernooi, maar heb het nogal druk de laatste tijd. Daarnaast heb ik nog van Mathilda nog van Henk iets gehoord, dus qua onderdak is het ook nog niet zeker.

Aan de andere kant: als het meezit heb ik dan een rijbewijs en vanuit Lopik - woonplaats van mijn ouders red. - is het met de auto goed te doen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-05-2002 15:20 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik doe dit jaar eveneens mee met het OKU.
Qua onderdak moet ik jullie helaas teleurstellen aangezien mijn vriendin dat weekend bij mij bivakkeert.

Doe je mee in Groep1 Arno?
Zou leuk zijn als er nog meer DSC'ers de 1e groep onveilig gaan maken.

20-05-2002 11:36 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Doe je mee in Groep1 Arno?
Zou leuk zijn als er nog meer DSC'ers de 1e groep onveilig gaan maken.


Als ik alles qua onderdak kan regelen dan doe ik mee in Groep 1 (ik mag nu eindelijk! Happy ). Ik weet niet eens of ik nog in groep 2 mag spelen...

Wat betreft andere D.S.C.'ers in groep 1 weet ik het nog niet. Misschien dat René van Alfen wel weer mee doet. Maar ik zal nog eens informeren.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-05-2002 14:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Groep 2 is rating t/m 1900 dus dat is ook nog een (lucratieve) optie...

21-05-2002 20:00 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Gabriel Gabriel is a Male
forumlid


geregistreerd: 02-06-2002
aantal berichten: 13

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ha henk

tot spoedig

03-06-2002 23:41 Gabriel is offline Send an Email to Gabriel Search for Posts by Gabriel Add Gabriel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Gabriel
Tot spoedig

Ligt het nu aan mij, of mag Gabriel wel bij Henk blijven slapen? Zal z'n vriendin blij mij zijn.

Hoe dan ook: René, Arno, Henk en ik doen mee, en het lijkt er dus ook dat Gabriel ook van de partij zal zijn.

Ik ben geloof ik wel de enige in de laagste groep. Dan kan ik in iedergeval niet onder andere DSC'ers eindigen. Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-06-2002 10:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
HeMan HeMan is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 09-04-2002
aantal berichten: 50

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gabriel woont net als ik in Utrecht. Rolt met ogen

06-06-2002 10:50 HeMan is offline Send an Email to HeMan Search for Posts by HeMan Add HeMan to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by HeMan
Gabriel woont net als ik in Utrecht. Rolt met ogen

Dan is het goed. Happy Lach Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-06-2002 11:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De resultaten Huil

Groep 1

11) 4,0 (2165) Meike Wortel Goed zo!
20) 3,5 (2169) Henk Mannen
35) 3,0 (2025) Gabriël Smit
76) 1,5 (1809) Arno Wiersma Frons

Groep 2

69) 1,5 (1454) Corniel Nobel Huil

Maar goed, het was natuurlijk wel heel gezellig. Andere promintente regiogenoten waren onderandere Evert Baak (1,5 in groep 1) en Anderzej Pietrow (3,5 in groep 1).

Hopenlijk gaat het sportief gezien beter bij Hofstad over twee weken...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-06-2002 22:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor mij was qua punten gezien niet een geweldig toernooi, maar wel weer erg leuk om te spelen. Zo zie ik Henk, Gabriël (is dat nou eigenlijk met of zonder trema?) en Meike ook weer eens. Misschien dat er de komende tijd meer D.S.C.'ers naar toernooien gaan. Dit weekend is er één in Rotterdam, volgend weekend in Den Haag. Misschien een leuk idee?!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-06-2002 18:37 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller