Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC H6 verliest van Scheve Toren H2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Tom Stoek
DSC Lid


geregistreerd: 24-06-2022
aantal berichten: 18

DSC H6 verliest van Scheve Toren H2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Onze tweede wedstrijd was een spannende, waarbij het mij lang niet duidelijk was welke kant het op zou gaan. Op veel borden verschenen ingewikkelde stellingen. Na zo'n 2 uur spelen stond Cock een stuk voor, maar verder zag ik een gelijk opgaande strijd en hoopte op een 4,5 - 3,5 overwinning. Cock won inderdaad zijn partij, maar Ronald kon het niet bolwerken. Maar nadat mijn eigen tegenstander naar mijn idee ietwat vroeg had opgegeven bleek het 3-3 te staan: Simon had gewonnen, maar Gerard en Bauke helaas niet. Toen Jan zich in het eindspel vergreep was het aan René om het gelijkspel binnen te halen, maar met weinig tijd op de klok moet ook hij de eer aan zijn tegenstander laten, waarmee de eindstand 3-5 op het formulier stond.

31-10-2023 11:26 Tom Stoek is offline Send an Email to Tom Stoek Search for Posts by Tom Stoek Add Tom Stoek to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller