Delfts Schaakforum » DSC Forum » Clubblad » AxiomA 35
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

AxiomA 35 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Deadline: maandag 17 mei 2004.
Kopij naar redactie@delftseschaaksite.nl

Dit is het laatste clubblad van dit jaar.

edit: Datum aangepast.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

05-04-2004 15:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Houdt een ieder er rekening mee dat dit inhoudt dat er nog een week de tijd is om stukjes in te leveren? Daarna is het te laat.

In iedergeval zullen er dit AxiomA de volgende artikelen verschijnen:

  • boekbespreking
  • Nobel in het schaakspel
  • Pepermolen
  • Tedless
  • tussenstand interne competitie
  • alternatieve ranglijsten
  • NoKey
(later meer)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-05-2004 14:14 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vergeet niet vandaag is de laatste dag. Stukjes die niet voor 18:00 binnen zijn worden niet geplaatst. Ik ga vannavond niet schaken, maar direct aan de slag (ja ik was al bezig)

Teamverslagen van het 1e en 2e krijgen respijt tot donderdag middag 17:00 (dinsdag en woensdag heb ik geen tijd). Andere stukjes nadrukkelijk NIET.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-05-2004 08:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Voor u geknipt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wellicht is het het een idee om een (vast?) rubriek in het clubblad op te nemen, waarin opmerkelijke forum-posts worden geciteerd. Hiermee hebben de clubgenoten zonder Internet aansluiting toch toegang tot deze informatie.
(In ieder geval is op zo'n manier al een verslag van verschillende externen beschikbaar)
Helaas ben ik niet objectief genoeg om een selectie te maken welke bijdragen verkozen kunnen worden tot een plaats in het prijswinnend blad.

17-05-2004 11:59 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als ik zijn/tijd heb probeer ik wel zo’n sellectie te maken. Ditmaal heb ik een artikel geschreven na aanleiding van de discussie omtrent de alternatieve ranglijsten. Maar voor het volgende AxiomA (volgend seizoen dus ook) vind ik het prima als mensen voorstellen indienen van leuke posts die iedereen zou moeten lezen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-05-2004 12:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aangezien de drukker dit weekeinde vast geen zin/tijd heeft om het AxiomA te drukken, wordt het dus maandag over een week. Maar als het goed is krijgt u daar iets voor terug: een zeer mooi clubblad, 36 pagina's dik.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-05-2004 08:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De proefdruk is afgelopen donderdag goedgekeurd. Aangezien ik niets vernomen heb van onze redacteur weet ik alleen niet of de offerte al geaccodeerd heeft.

Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, staat morgen de webversie online als compensatie. Maar vooralsnog ga ik er vannuit dat ie er vannavond is.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-06-2004 12:01 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi! Heb ik naast het afscheid nemen van Astrid Micheel nog een reden om vanavond even mijn gezicht te laten zien.

__________________
I play against pieces

07-06-2004 13:12 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een potje schaken? Verward Grijns Verward

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-06-2004 13:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Onder download is AxiomA 35 nu te downloaden. Sorry voor de vertraging.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-07-2004 08:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller