Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Hup Mamedjarof!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Hup Mamedjarof! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik hoop dat Sjachriar Mamedjarof wint van Maxime Vachier-Lagrave, in het Grand-Prix toernooi in Riga.

Anish Giri verloor in de eerste ronde van het toernooi de tweekamp van Sergej Karjakin. Ik kan me dat voorstellen, Karjakin betekent volgens Gogol ongeveer: degene die blijft staan. Maar Karjakin verloor wel in de tweede ronde de tweekamp van Wesley So. En So verloor in de derde ronde de tweekamp van Mamedjarof.

Ieder wil natuurlijk alle tweekampen winnen, dan ben je de winnaar van de winnaar van de winnaar van de winnaar, en krijg je - terecht - de hoofdprijs.
Maar Anish dreigt de verliezer van de verliezer van de verliezer van de verliezer te worden.

Hup Mamedjarof!!


P.S.: Mame won inderdaad - KM

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 24-07-2019 at 19:28.

21-07-2019 09:56 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bindende kijktip: ongezouten commentaar van Vlad Tkachiev, met Kevin Bordi als aangever.

Verfrissend! "Wat een prutsers, ze kunnen er niks van!" Erg vermakelijk.

https://www.twitch.tv/chesscomfr

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Derk Dekker on 24-07-2019 at 14:42.

24-07-2019 14:40 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller