Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » DSC'ers bezoeken KNSB-congres
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

DSC'ers bezoeken KNSB-congres Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vijf DSCérs participeerden vandaag op het door de KNSB georganiseerde congres te Utrecht. Gerard Bilars, Raymond Thomas, Victor van der Kloet, Erik Biemans en ondergetekende. Er waren drie workshops te volgen en er was een opening en een sluiting waar een aantal zaken gepresenteerd werden.
Zelf vond ik het een heel aardig congres, waar ik goede ideeën heb opgedaan met name in het kader van "een toekomstbestendige vereniging" en "hoe organiseer ik een goed toernooi", en ook nog veel vragen kon beantwoorden over het reilen en zeilen van DSC. Veel andere verenigingen hebben interesse in het succes van onze vereniging.
Al met al een geslaagde dag, waarbij ik ook de indruk kreeg dat de KNSB met nieuw elan de zaken aanpakt.

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Rene Poots on 09-12-2018 at 11:07.

08-12-2018 23:58 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller