Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Twisting Chess
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Twisting Chess Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren was ik op de spellenbeurs in Eindhoven (het Spellenspektakel) en daar kwam ik een variant van schaken tegen. Ik heb het met een van de ontwikkelaars gespeeld en de bedoeling is om een toevalselement toe te voegen aan het schaken zodat een zwakkere speler ook een leuke kans maakt tegen een sterkere speler. Zie

https://www.kickstarter.com/projects/247...ss-with-a-twist

voor een indruk. Ik heb geen idee of hier mensen in geinteresseerd zijn (en nee, ik krijg geen commissie Tevreden ), maar hij bood ook aan om een demonstratie te komen geven als men daarin geinteresseerd is. Via de site kunnen ze gecontacteerd worden!

12-11-2018 12:33 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grappig. Glimlach

Kom jij dan ook weer eens langs? Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-11-2018 16:01 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als jullie de club avond verschuiven zou het wel kunnen Draaiend hoofd - ik kan niet op maandagen helaas...

13-11-2018 08:53 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Derk Dekker Derk Dekker is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 02-04-2009
aantal berichten: 118

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arnout nam recentelijk wel deel aan het Dertiger Derk Memorial en scoorde daar behoorlijk goed!

Ook speelde hij laatst op Borkum twee potjes van die andere variant: Paco Sako. Hij bood goed weerstand, maar kreeg de Nederlands kampioen niet op de knieėn. ;-)

Ongetwijfeld maakt deze spellenliefhebber pur sang ooit wel weer eens een rentree op het schaakbord.

Als er zo'n avond komt zou het eventueel ook gecombineerd kunnen worden met Paco Sako, met demonstratie door Felix Albers. (En nee, ik ontvang ook geen commissie.)

13-11-2018 14:08 Derk Dekker is offline Send an Email to Derk Dekker Homepage of Derk Dekker Search for Posts by Derk Dekker Add Derk Dekker to your Buddy List
Speladia Speladia is a Female
forumlid


geregistreerd: 24-12-2018
aantal berichten: 1

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi!
Ik heb ook over dit spel gehoord.
Het zou interessant zijn om met twee nieuwe personages te spelen. Zwakke spelers (zoals ik) hebben een kans Happy kunnen toernooien op dit spel worden gehouden in de tijd? Wie weet..

24-12-2018 12:24 Speladia is offline Send an Email to Speladia Homepage of Speladia Search for Posts by Speladia Add Speladia to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller