Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » DSC7 ten onder bij Vogelwijk 3
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC7 ten onder bij Vogelwijk 3 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het zevende heeft de belangrijke wedstrijd in Den Haag tegen Vogelwijk 3 verloren.

Omdat er dit seizoen versterkte degradatie is uit de tweede klasses [er komen volgend seizoen 3 in plaats van 4 tweede klasses] is het zaak bij de eerste vijf te eindigen. Het net gepromoveerde zevende heeft het echter lastig.

Vogelwijk 3 stond na drie wedstrijden op slechts één schamel matchpunt. Opvallend, aangezien het op papier een behoorlijk team is. Helaas was het zevende niet in staat de Hagenaars zonder overwinning te laten. Met 5½-2½ mocht men weer naar huis.

De persoonlijk resultaten:
code:

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-01-2004 02:06 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bleh. Ik heb eindelijk de analyse van deze partij gedaan... Ik stond namelijk volledig gewonnen nadat zijn Engelse aanval totaal strandde, maar gaf gewoon in het eindspel een vol stuk weg. Misschien kinderachtig, maar ik kan na zo'n blunder niet meteen gaan analyseren. Zelfs nu verpest het mijn stemming als ik zulke stommiteiten zie Glimlach.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

28-01-2004 19:37 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller