Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Condichess
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Condichess Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van de HSB-site, ter attendering:
Zaterdag 4 Juni is in Zoetermeer het eerste condichess toernooi. Het enige schaaktoernooi waar je mag rennen. Er worden 7 rondes zwitsers gespeeld, met de normale schaakregels. Na elke zet moet zoals gebruikelijk de klok ingedrukt worden, alleen staat deze wel een paar meter verderop.

Leuk! Voor de conditioneel sterken! Het spijt me dat ik zelf verhinderd ben.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

02-06-2016 08:50 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een leuk initiatief, al lijken mij 7 potjes van 15 minuten per persoon een lange dag. Het toernooi duurt dan waarschijnlijk een uur of 4. Hopelijk hebben ze mooi weer.

Maar je niet mee mogen spelen Kees (en ik ook niet), de uitnodiging vermeldt:

Voor wie Voor kinderen van 14 jaar en jonger.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 02-06-2016 at 14:13.

02-06-2016 14:11 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Emotionele of fysieke leeftijd?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-06-2016 18:06 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller