Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2014-2015 » Interne competitie: Ruim je spullen op!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Interne competitie: Ruim je spullen op! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geachte medeleden,

Gisteravond mocht ik in de bar bedienen. Dat is iets, waar ik zeker geen hekel aan heb. Maar ik heb een griep-punt te melden.

Halverwege de avond, toen ik de afwasmachine voor de eerste keer wilde aanzetten, heb ik in de speelzalen de verweesde kopjes, schotels, glazen en flesjes opgehaald. Onder verweesd versta ik: op tafels waar geen spelers meer aanzaten.
Aan het eind van de avond, toen ik ten tweeden male (kwart voor twaalf?) de afwasmachine wilde laten draaien, heb ik wederom in de speelzalen de verweesde kopjes, schotels, glazen en flesjes opgehaald. Ik heb ook de kopjes meegenomen die ONDER de tafel waren geplaatst, en de flesjes die ONDER een stoel stonden. Ik heb ze niet geteld, maar ik vermoed dat zowat DE HELFT van de kopjes, schotels, glazen en flesjes uit de speelzaal niet is teruggebracht.

Ik heb tegen het einde van de avond de in de barruimte achtergelaten schaakspellen uitgezocht: twee schaakspellen waren door elkaar geraakt, een paard en pion mogelijk op de grond gevallen en bij een derde spel gezet.

En toen er (rond kwart voor twaalf dus) nog twee partijen gaande waren ontbraken de uitslagen van negen partijen, dus ook daar heb ik mij tegenaan bemoeid.

Door deze geef ik lucht aan mijn griep-punt. Een fiks aantal medeleden is slordig en gemakzuchtig.
Ruim je spullen op! en vul de uitslag van de partij in, dan kan onze onvolprezen wedstrijdleider verder...

Met vriendelijke groet,
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by winfvdm on 19-05-2015 at 07:12.

19-05-2015 07:09 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller