Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2010-2011 » Interne competitie (V1): Voorjaarscompetitie van start
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V1): Voorjaarscompetitie van start Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanavond ging de eerste ronde van de voorjaarscompetitie van start, waarin de promovendi zullen proberen aan te tonen dat ze in de hogere groep thuishoren, en de degradanten zullen proberen zo snel mogelijk het verloren gegane terrein goed te maken.

In de A-groep boekte Ciprian Padurariu een goede overwinning op Bob Voogt. Bob kwam al snel onder druk te staan, en wist daar niet onderuit te komen. Ook Ted Barendse en Hora Vlam begonnen met een overwinning. Jolle Lont moest in zijn debuut in de A-groep het hoofd buigen voor Hora.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Bob Voogt-Ciprian Padurariu0-1
2Jan Peter van Zandwijk-Willem Broekman½-½
3Ted Barendse-Luciën van de Lisdonk1-0
4Jolle Lont-Hora Vlam0-1


In de B-groep boekte Walter Anema een overwinning op Theo Rekveldt. Hij gaat nu aan kop, gevolgd door René Torenstra die van Ton Vissers wist te winnen.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Walter Anema-Theo Rekveldt1-0
2Ton Vissers-René Torenstra0-1
3Albert Kemeling-Martin Verolme1-0
4Simon Broos-Gerard Bilars1-0
5Kees Korving-Bart Vlasblom½-½
6Jan van de Donk-Sofya Blanter1-0


De C-groep versloeg Frans Palm Simon Dirkse in het duel om de eerste plaats. Frans leidt na een ronde voor Karel Vandenberghe en Antoon Frehe, die beiden ook met een overwinning startten. Er debuteerden twee spelers in de C-groep: Mauricio Morales en Kyle Eick. Beiden moesten de eerste ronde hun meerder erkennen; Isaac Vogelsang en Reinier Giele waren hen de baas.

Groep C
 wit zwartuitslag
1Simon Dirkse-Frans Palm0-1
2Rob Scherpenisse-Karel Vandenberghe0-1
3Herman Zonderland-Antoon Frehe0-1
4Edgar Huisman-Jordy Krempel1-0
5Joop van Ham-Lito van Reede0-1
6Mauricio Morales-Isaac Vogelsang0-1
7Jan Swart-Frans Smit0-1
8Gerrit Bussmann-Leo Zuijdgeest½-½
9Ernst Hanewald-Aad de Jong0-1
10Reinier Giele-Kyle Eick1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-02-2011 01:53 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik speelde gisteren een leuke partij tegen Martin Verolme. Ik kwam goed uit de opening, won een pion in het middenspel, maar gaf die weer weg. De stelling was daarna remise, maar ik speelde toch nog even door en won.

15-02-2011 11:09 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk afgemaakt Albert! Ik had waarschijnlijk na 50..Kh7 naar de andere vleugel gerend met mijn koning, maar dit is leuker :-)

15-02-2011 11:24 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Ciprian Padurariu
actief DSC-lid


geregistreerd: 29-09-2009
aantal berichten: 61

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

I played a nice game against Bob the day before. I had some time so I wrote down an analysis with some of my thoughts during the game. You can find it in the private forum: Partijen van DSC-ers

15-02-2011 13:17 Ciprian Padurariu is offline Send an Email to Ciprian Padurariu Search for Posts by Ciprian Padurariu Add Ciprian Padurariu to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kan iemand mij vertellen waarom mij de toegang tot het private forum geweigerd wordt?

15-02-2011 21:31 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarschijnlijk omdat je niet geregistreerd staat als DSC-lid. Stuur even een mailtje aan mail at corniel punt nl, of wacht tot hij dit zelf leest Glimlach

15-02-2011 23:35 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Bob
Kan iemand mij vertellen waarom mij de toegang tot het private forum geweigerd wordt?


Bij deze, Bob. Er was ook een account Bob Voogt, maar Bob mag nu ook kijken Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-02-2011 00:37 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is in orde nu. Bedankt. Glimlach

16-02-2011 22:40 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller