Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » DSS voorzien van online PGN- en FEN-editor
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSS voorzien van online PGN- en FEN-editor Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Om het invoeren van diagrammen en partijen verder te vereenvoudigen heeft de Delftse SchaakSite met ingang van vandaag een directe link naar de online PGN en FEN editor van www.caissa.com opgenomen.

We hopen dat dit e.a. aanzienlijk zal vereenvoudigen voor leden die zelf geen schaak­software (ChessBase e.d.) tot hun beschikking hebben.

08-10-2010 10:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Thumb Up! PGN editor Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aanrader, werkt lekker.

__________________
www.zonderland.nl Prodent

09-10-2010 20:19 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Upperdog
Het zal aan mij liggen maar mij lukt het nog niet om (..) partijen en / of stellingen te publiceren.

Kennelijk wel, want de rest lukt het wel.

Quote

Wanneer ik bij het aanmaken van het forumbericht het schaakbord selecteer verschijnt een 'PGN Editor Tool' (..)

Na invoeren van de gegevens (..) volgt het output-scherm (..)

Het resultaat daarvan kopiëren, en tussen [pgn] [/pgn] zetten. Zoals René ook al zei. Voortaan graag dergelijke vragen in dit draadje. Het is hiervoor bedoelt.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

31-01-2011 17:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller