Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Prometheus Toernooiboek
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Prometheus Toernooiboek Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Willen zij die deelnemen aan het 'Open Prometheus Kampioenschap' zo vriendelijk zijn hun partijen van de 2 t/m 5 ronde aan mij door te mailen?

Door een technische storing - lees computercrash - zijn die ronden verloren gegaan en Martin en ik wil het toernooiboek graag op tijd af hebben.

Liefst in ChessBase formaat mailen naar:CornielN@yahoo.com

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 22:55 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Willen zij die deelnemen aan het 'Open Prometheus Kampioenschap' zo vriendelijk zijn hun partijen van de 2 t/m 5 ronde aan mij door te mailen?


Ik zal de partijen naar je opsturen. Ik heb ze thuis al op op de pc staan. Maar ze nu niet weer kwijtraken he! Lach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-03-2002 23:00 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Ik zal de partijen naar je opsturen. Ik heb ze thuis al op op de pc staan.


Da's mooi. 8) Van Remko had ik ze gelukkig al binnen. Dat scheelt toch al weer 8 partijen. Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 23:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


En nu maar hopen dat dit forum heel polulair wordt hè! Dan krijg je alle partijen nog digitaal aangeleverd ook! Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2002 18:06 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er schijnt een 'hack' te bestaan die er voor zorgt dat je ook attachments kan posten. Daar zal ik binnenkort eens naar kijken.

Er worden allerlei add-ons voor dit forum gepubliceerd op http://www.wbbhacks.com/portal.php.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

18-03-2002 18:11 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Af! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het Prometheus Toernooiboek is af! Nu is het dat al een tijdje, maar aangezien niemand daar van op de hoogte schijnt te zijn probeer ik het maar zo.

Het is te downloaden op: http://glas.its.tudelft.nl/~corniel/prometheus/

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

03-09-2002 10:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Het is te downloaden op: http://glas.its.tudelft.nl/~corniel/prometheus/


Wegens een algemene opschoning van mijn account is
het toernooiboek verplaatst. Van af heden is het toernooiboek te vinden via:

http://dsc.oli.tudelft.nl/www/ArchiveOnline

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-11-2002 15:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller