Delfts Schaakforum » Overig » Schaaksoftware & -computers » Trainingsvideos op internet
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Trainingsvideos op internet Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je ziet ze her en der steeds vaker op internet verschijnen: video's waarop iemand een partij analyseert door middel van een schaakprogramma, aangevuld met een microfoon en zo een video opneemt. Vervolgens worden ze op Youtube gezet en voila; een trainingsvideo.

Voorbeeld, ik pluk hem net, zonder gezien te hebben van youtube af: http://www.youtube.com/watch?v=Ozww8i05UAo

Uiteraard weet ik dat kwaliteit over het algemeen geld kost, maar ik vroeg me af of iemand een goede gratis Knipoog site weet, waar leerzame stof goed gegroepeerd online staat... Eigenlijk ben ik dus gewoon op zoek naar een virtuele Ted. Grijns

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by jpfox on 25-01-2009 at 12:43.

25-01-2009 12:35 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by jpfox
Eigenlijk ben ik dus gewoon op zoek naar een virtuele Ted. Grijns


Bij stap 6 gaan zitten met een verborgen camera? Grijns

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Coen on 25-01-2009 at 20:38.

25-01-2009 20:37 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

http://www.chessvideos.tv/forum/

Eigenlijk ken ik van die site enkel de analyses van FM Dennis Monokroussos. Hij heeft een aangename manier van uitleggen. De rest van de site moet ik nog een keer doornemen.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

26-01-2009 12:35 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller