Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » Jeugd Axie en/en activiteit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Jeugd Axie en/en activiteit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde Jeugd-commissie,

Binnen het AxiomA is het al droevig gesteld met de jeugd. Maar daar niet alleen. Ook dit forum gaat het tot nu toe denderend.

Daarom vraag ik u allen die inpasse te doorbreken:
Laat de jeugd stukjes/tekeningen maken én insturen voor het AxiomA. En post zo en nu leuke zaken voor de jeugd op dit forum.

Tenslotte: attendeer ze op het bestaan van dit forum en zorg dat zij zich hier ook naar hartelust kunnen uitleven.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-03-2002 15:23 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb mijn broertje en zusje al op de hoogte gesteld van een jeugd-axie, maar daar hadden ze niet zoveel interesse in.

(Vooral niet om daarvoor zelf iets te schrijven en/of te tekenen)

En ik ben bang dat die mentaliteit ook bij alle andere jeugdschakertjes aanwezig is.

Maar er zijn al plannen voor een jeugd-axie. Vraag josee maar. Zij is er al een beetje mee bezig.

25-03-2002 18:51 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Isis
Ik heb mijn broertje en zusje al op de hoogte gesteld van een jeugd-axie, maar daar hadden ze niet zoveel interesse in.

(..)

En ik ben bang dat die mentaliteit ook bij alle andere jeugdschakertjes aanwezig is.


Het is - dit is een redactiestandpunt - de bedoeling de bijdragen van de jeugd te vergroten. Jeugd-Axie zien wij het liefst als een - substantieel - onderdeel van het AxiomA niet als een los 'orgaan'. Dat laatste lijkt ons geen haalbare kaart.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-03-2002 19:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller