Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2008-2009 » Tweede avond Grand Prix Rapid prooi voor Bob Voogt
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Tweede avond Grand Prix Rapid prooi voor Bob Voogt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De tweede avond van de Grand Prix Rapid-cyclus is gewonnen door Bob Voogt. In de laatste ronde versloeg hij zijn laatst overgebleven concurrent Lucien van de Lisdonk.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

14-10-2008 00:34 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

gefeliciteerd, bob ! zelf blunderde ik teveel materiaal weg en werd ook nog eens gevlagd in een eeuwig schaak stelling.

14-10-2008 20:48 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
gefeliciteerd, bob ! zelf blunderde ik teveel materiaal weg en werd ook nog eens gevlagd in een eeuwig schaak stelling.
Ik hoop dat het een ADO-vlag was! Grijns

__________________
Mopper

15-10-2008 00:35 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer van mijn eindscore. Begon met een goede overwinning op Jan Swart en vervolgens een redelijk terechte winst op Gert - die mij normaal juist wel ergens wegschuift. Tegen Lucien won ik een kwaliteit, al had hij behoorlijke compensatie. Een vol stuk wegblunderen was echter teveel van het goede.
Daarna bereek ik een voor mijn gevoel duidelijk beter eindspel tegen Kees, maar wist ik het onder tijdsdruk net niet goed genoeg te spelen, waardoor het in remise verzandde. Tot slot nog een stomme openingskeus tegen Ted, waardoor ik kansloos verloor en uiteindelijk met goed spel toch maar 2.5 punt overhield.

15-10-2008 13:24 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

<OT> Hoera voor sterke werkwoorden!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-10-2008 14:50 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller