Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2001-2002 » DSC 5 geen kampioen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

DSC 5 geen kampioen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste DSC'ers,

omdat ik gisteravond zelf een JCC-A wedstrijd moest spelen bij Botwinnik, was ik getuige van de wedstrijd Botwinnik 2-Schaakhuis 1.
Helaas voor DSC5; Schaakhuis moest verliezen om DSC5 nog een kans op het kampioenschap van klasse 2C te geven, maar op het moment dat ik vertrok stond Schaakhuis met 4-1 voor. Zelfs bij een eventuele 4-4 blijft Schaakhuis DSC5 (minstens)1 matchpunt voor.
Overigens eindigde Botwinnik A-DSC A in 0-4.
Na de 1-3 overwinning bij Bobby Fischer 2 staat het jeugdteam hiermee eerste, omdat Rijswijk en Haagse Toren 2-2 gelijk speelden.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-03-2002 15:34 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

beste nummer 2??? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Helaas dus geen kampioen, maar beste nummer twee zit er nog wel in. Dan moeten we zelf winnen, en moet het zesde ook zijn laatste wedstrijd winnen. En dat gaat ze natuurlijk lukken met al die DSC-5ers die staan aan te moedigen! Grijns

Al moeten we zelfs met dat scenario nog afwachten of we er iets aan hebben. Er mag dan namelijk ook geen HSB-team degraderen uit de KNSB. Met name Vogelwijk 1 loopt dat risico. Maar na dit weekend weten we meer. Eerst zelf maar "gewoon" winnen!

Maar trouwens wel een hele knappe prestatie van het DSC-A-team! 0-4 is wel een heel overtuigende uitslag! DSC-A als enige team van DSC kampioen???!!!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

15-03-2002 17:50 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by untagonklik
Helaas dus geen kampioen, maar beste nummer twee zit er nog wel in. Dan moeten we zelf winnen, en moet het zesde ook zijn laatste wedstrijd winnen. En dat gaat ze natuurlijk lukken met al die DSC-5ers die staan aan te moedigen!


Van DSC6 hoef je niets te vrezen: natuurlijk gaan wij winnen, maar ja dat Vogelwijk he, dat heeft maar mooi verloren, dus ik vrees het ergste...

Trouwens jullie 8-0 overwinning lijkt me afdoende - wat jullie prestatie betreft. 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-03-2002 22:37 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na onze ''fraaie'' 8-0 overwinning op Corbulo 2 (ze kwamen niet opdagen) zijn we dus op 12 matchpunten en 42 bordpunten geëindigd. Gemiddeld 6 bordpunten per wedstrijd dus, en dat ondanks een 2-6 nederlaag...

De nummers 2 in de groepen B en D gaan dit niet meer verbeteren. En we rekenen erop dat de spelers van D.S.C. 6 ervoor gaan zorgen dat ook in poule A er geen nummer 2 komt met betere statistieken!

Mocht dat lukken dan moeten we met het vijfde maar eens gaan kijken of we een reisje naar het speelhonk van Vogelwijk moeten organiseren, om ervoor te zorgen dat Vogelwijk niet degradeert! Lach

Maar eerst moeten we D.S.C. 6 naar de overwinning schreeuwen (of mag dat niet tijdens een schaakwedstrijd...?) Lach De wedstrijd is maandag, dus D.S.C. 5'ers: ''Komt allen!!!''

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

23-03-2002 20:43 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller