Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Forum-naief?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Forum-naief? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee! Ik lees een aankondiging, klik op reply en hup, daar is de moppersmurf alweer. Misschien moet de web-master een instelling aanpassen dat een reply pas wordt doorgestuurd als er eerst een tekst wordt ingevoerd. De moppersmurf biedt zijn excuses aan voor zijn aangeboren onhandigheid.

__________________
Mopper

07-03-2008 03:33 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komt vanzelf goed, Arend Glimlach Ik weet niet wat er aan de hand is... misschien is het een kwestie van oefening baart kunst? Je antwoorden zonder tekst heb ik weggesmurft Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

07-03-2008 05:00 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vind je het vreemd? Op zulke tijdstippen handelen vele mensen niet helder meer. Knipoog

Zie het eens van de zonnige kant. Het is je nu gelukt om een draad te starten!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-03-2008 08:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller