Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2006-2007 » DSC2 wint makkelijk van Messemaker 1
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Walter

Quote

Originally posted by Baseman
Eindelijk weer terug op een fatsoenlijke tpr. Na die 1 uit 3 was mijn tpr tot droevige diepten gezakt.

Maar natuurlijk! Als je de Baas onder water probeert te duwen, dan komt hij vanzelf weer boven drijven.
Je haalt minstens 6 uit 9 en als je 7 uit 9 haalt ben ik niet eens verrast (alleen je oppo's zijn dan ver-Baasd, man).


Teamgenoten die zoveel vertrouwen in mij uitspreken, kan ik natuurlijk niet teleur stellen. =)

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

11-02-2007 03:55 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Deal Glimlach

11-02-2007 10:00 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman
Toen ik een paar minuutjes verlaat plaats nam achter mijn eigen bord, had Leo al een remise op zijn bord staan (dankzij een redelijk onethische actie van zijn tegenstander). Gelukkig bleek dit incident geen gevolgen te hebben voor de uitslag van de match. Nu maar hopen dat het halve bordpuntje geen gevolgen heeft voor de einduitslag van de competitie ...

Jij mag nooit meer raden...

23-05-2007 21:05 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oh ja, dat was ik al weer helemaal vergeten Glimlach
tja achteraf heh Glimlach

23-05-2007 23:55 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Walter

Quote

Originally posted by Baseman
Toen ik een paar minuutjes verlaat plaats nam achter mijn eigen bord, had Leo al een remise op zijn bord staan (dankzij een redelijk onethische actie van zijn tegenstander). Gelukkig bleek dit incident geen gevolgen te hebben voor de uitslag van de match. Nu maar hopen dat het halve bordpuntje geen gevolgen heeft voor de einduitslag van de competitie ...

Jij mag nooit meer raden...


Huil

/me herhaalt in zichzelf: "as is verbrandde turf, as is verbrandde turf, as is verbrandde turf ..."

Quote

Originally posted by Baseman

Quote

Originally posted by Walter

Quote

Originally posted by Baseman
Eindelijk weer terug op een fatsoenlijke tpr. Na die 1 uit 3 was mijn tpr tot droevige diepten gezakt.

Maar natuurlijk! Als je de Baas onder water probeert te duwen, dan komt hij vanzelf weer boven drijven.
Je haalt minstens 6 uit 9 en als je 7 uit 9 haalt ben ik niet eens verrast (alleen je oppo's zijn dan ver-Baasd, man).

Teamgenoten die zoveel vertrouwen in mij uitspreken, kan ik natuurlijk niet teleur stellen. =)


En ook Walter heeft een vooruitziende blik: 6. Patrick de Bas 8 wedstrijden, 6 punten. Alleen mijn afwezigheid tegen Erasmus kon hij niet voorzien.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

25-05-2007 19:35 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller