Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Kramnik naar Groningen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Kramnik naar Groningen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/08/...72D434DE23.html

Wij kunnen niet zo hoog grijpen, maar misschien een Brit (lekker dichtbij?)
Kan iemand een voorstel voor de ALV doen hoeveel consumptiebonnen wij beschikbaar hebben voor Nunn of Short?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-08-2006 02:33 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer dat hij pas in januari gaat spelen, terwijl wij al in de 1e ronde tegen Groningen spelen...

16-08-2006 17:12 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Thumb Up! transfer Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar Joost, dan ga je toch naar een club waar Groningen in 2007 tegen speelt.
Een pot tegen Kramnik lijkt me wel apart. Ik voorspel dat je verliest, maar dat is dan ook het ergste wat je overkomt.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 17-08-2006 at 09:53.

17-08-2006 09:53 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller