Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Voor wie het lightningschaak leuk vond
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Voor wie het lightningschaak leuk vond Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

... is er op zaterdag 23 april te Apeldoorn het open NK 2 min pppp.

Zelf lijkt het me wel aardig om eens te proberen, maar ik was benieuwd of ik ook de enige DSC-speler was die dit wel leuk leek. Op zich sta ik daar al ingeschreven, maar wanneer er van DSC-zijde weinig tot geen animo voor is zal ik me alsnog afmelden.

Het moet wel gezellig blijven. Grijns

edit: Kortom...wie lijkt het wat om daar mee te doen?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 11-04-2005 at 04:18.

11-04-2005 04:17 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoe duur is het?
Hoe komen we er?

11-04-2005 10:30 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

8 euro wanneer je het overmaakt, 10 aan de deur.
O wacht, overmaken kan al niet meer. GM en IM gratis, maar daar hebben wij dan weer weinig aan.

Aanmelding 9.30-10.30, opening 10.45, start 11.00, prijsuitrijking (zoals de site vermeldt) is om 18.30.

Met de trein:
Vertrektijd 8.18 op Delft, aankomst 10.05; vertrek 8.48, aankomst 10.35.
Lopen vanaf apeldoorn station naar speelgelegenheid is rond de 5 min.


Maar als iemand die beschikt over een auto zou meedoen, zou dat natuurlijk helemaal prima zijn..Knipoog



Zie ook:
http://www.lightningchess.nl/html.htm

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 11-04-2005 at 13:49.

11-04-2005 13:47 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

vertrektijd 8.18....dont make me laugh! Tong 2

11-04-2005 13:50 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het toernooi is dus komende zaterdag...maar ik hoor heel weinig...

ik neem aan dat er geen of zeer weinig animo voor is?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

16-04-2005 11:35 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Niet van mijn kant.

1. e4 c5
2. Pf3 vlag
1-0

Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-04-2005 17:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller